HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 

VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode

Go down 
AuthorMessage
Shimazu

PostSubject: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   Wed Sep 02, 2009 9:35 pm

I'm currently using an USA version of FFIX and today i'm getting problems to update my payment info. I have both circuits(visa/mastercard),pre-payed cards, but on italian online banks(postepay/sanpaolo-Intesa) i still can't find a way to apply the 3-D protection on my credit cards. I can only operate via American banks, but clearly they don't know my ID cards,so i'm blocked. If someone have same issues whit european banks, pls share. o/
Back to top Go down
View user profile
Pico

PostSubject: Re: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   Fri Sep 04, 2009 3:57 pm

Shima allora....solo per account USA (tipo il mio) serve il 3D secure, sul pol EU non lo chiede.
Il problema รจ che tu hai l'account USA quindi ti serve.
COme ti ho detto CARTASI VISA funzionano, mastercard non lo so.
Back to top Go down
View user profile
Shimazu

PostSubject: Re: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   Fri Sep 04, 2009 4:05 pm

Grazie pico, penso di aver risolto. Oggi ho preso una CartaSi ricaricabile. Al 99,9% va bene ,anche se e' prepagata. Sul sito carta si c'e' scritto chiaro e tondo come abilitare il 3-D (visa o mastercard va bene uguale) ,e non esclude alcuna delle loro carte per tale servizio. Sfortunatamente prima di lunedi' non posso provare,perche' occorrono 2 giorni lavarativo affinche' il mio codice fiscale sia riconosciuto sul sito CartaSI.
Lunedi' vi dico se va bene, cosi' giriamo la notizia agli italiani "sfigati" della LS" ; )

ciauuu,spero.. a presto o/
Back to top Go down
View user profile
Shimazu

PostSubject: Re: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   Sat Sep 05, 2009 2:23 am

SE e' assurda... stanotte, dopo NON aver attivato il 3-D secure (la mia carta non e' ancora attiva prima di lunedi'/martedi'), ho passato comunque il controllo 3-D (pur dicendomi che dovevo ancora attivarlo) e ta-da, sono entrato...

Carta SI anche PREPAGATA funziona.

ciau
Back to top Go down
View user profile
Drakengard

PostSubject: Re: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   Mon Sep 07, 2009 6:00 pm

i have the same problem days ago and i solved loging on ps2 and pay from there
so if u have a ps2 or a fiend with him u can make that way
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content

PostSubject: Re: VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode   

Back to top Go down

VIsa-Mastercard VerifiedVisa/SecureCode
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-